مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-25اقتصادي

7 واکسن تولیدی کرونا در دنیا چقدر قیمت دارند؟


تاکنون 7 واکسن تولیدی عمده در کشورهای ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، روسیه و چین ساخته شده و به مراحل پایانی و عرضه انبوه به بازار جهانی نزدیک شده اند.

- بحران جهانی کرونا موجب شده دهها پروژه تولید واکسن در سرتاسر دنیا در دست اقدام باشد که از این میان چند پروژه به مراحل پایانی خود رسیده و منتظر تایید نهایی و تولید انبوه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، کشورهای دنیا در تدارک و تکاپوی خرید واکسن کرونا از معدود شرکت‌های صاحب‌نامی هستند که آزمایش‌های بالینی فاز 3 خود را هم با موفقیت به پایان رسانده و در صدد تولید انبوه واکسن هستند.

چند شرکت داروسازی از میان دهها شرکت داروسازی که در مراحل مختلف تولید واکسن کرونا هستند، به دلیل تولید نهایی واکسن بیش از دیگران مورد توجه‌اند.

7 واکسن عمده تولیدی شرکت‌های داروسازی دنیا و قیمت آنها: واکسن فایزرشرکت دارویی فایزر آمریکا واکسن تولیدی خود برای کرونا را با نام BNT162b1 روانه بازار جهانی خواهد کرد.

این واکسن ساخت مشترک دو شرکت داروسازی فایزر آمریکا و شرکت بیوتکنولوژی بایو تک آلمان است.

بر اساس اعلام شرکت‌های فایزر و بایوتک، آنها فاز سوم آزمایش‌های بالینی خود را در 18 نوامبر 2020 با موفقیت به پایان رساندند و واکسن تولیدی آنها 95 درصد ایمنی ایجاد می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 واکسن تولیدی کرونا در دنیا چقدر قیمت دارند؟

7 واکسن تولیدی کرونا در دنیا چقدر قیمت دارند؟