مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-25اجتماعي

آسمان البرز بارانی می شود


مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به آلودگی هوای استان البرز گفت: با بررسی الگوهای هواشناسی آسمان البرز تا پایان هفته بارانی خواهد بود.

- آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: طی آخرین بررسی های الگوهای هواشناسی البرز آسمان استان نیمه ابری و تا پایان وقت با رشد ابر، مه آلودگی همراه خواهیم بود، همچنین بارش پراکنده نیز پیش بینی می شود.

وی برای آخر هفته گذرموج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با تقویت فشار سطح زمین در منطقه پیش بینی کرد و ادامه داد: این بررسی ها حاکی از نفوذ سامانه بارشی از پنجشنبه شب تا جمعه عصر به صورت رگبار شدید برف و باران، تگرگ، رعد و برق خواهد بود که بیشینه بارش های این سامانه در ارتفاعات استان و جاده های منتهی به آن همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی البرز، با اشاره به آلودگی هوا اضافه کرد: تحلیل الگوهای پیش یابی حاکی از رخداد وارونگی دما و افزایش آلاینده ها است بطوریکه کیفیت هوا تا قبل از سامانه بارشی پنجشنبه عصر در سطح ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت و باتوجه به ناپایداری ضعیف سطوح میانی بارش پراکنده و مه آلودگی طی امشب و فردا صبح در پاره ای نقاط مورد انتظار خواهدبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان البرز بارانی می شود

آسمان البرز بارانی می شود