مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-25سياسي

ایجاد شهرک علم و فناوری در گیلان/ نقش 80 درصدی جوانان در مدیریت سپاه


فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به توجه جدی سپاه به مسئله اقتصاد از طریق تشکیل گروه های علمی و پژوهشی در همه رده ها، تصریح کرد: ایجاد شهرک علم و فناوری در سال 1400 را مصوب کردیم و گیلان جزو 10 استانی است که دارای شهرک علم و فناوری خواهد شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به توجه جدی سپاه به مسئله اقتصاد از طریق تشکیل گروه های علمی و پژوهشی در همه رده ها، تصریح کرد: ایجاد شهرک علم و فناوری در سال 1400 را مصوب کردیم و گیلان جزو 10 استانی است که دارای شهرک علم و فناوری خواهد شد.

سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر مشارکت و تلاش نخبگان علمی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی جامعه در تبیین و ترویج بیانیه گام دوم تاکید فرمودند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم به بررسی چهار دهه گذشته و فراز و فرودها و نقاط ضعف و قوت انقلاب می پردازد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برکات عظیم و فوق العاده تری داشته که باید برای نسل حاضر تبیین شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و سبک زندگی را از جمله محورهای بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد: گفتمان سازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک علم و فناوری در گیلان/ نقش 80 درصدی جوانان در مدیریت سپاه

ایجاد شهرک علم و فناوری در گیلان/ نقش 80 درصدی جوانان در مدیریت سپاه