مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25سياسي

نبود حمایت های دولتی از انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان


رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان با اشاره به نبود حمایت های دولتی از انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت:: با وجود اینکه سه سال است این انجمن تشکیل شده هیچ اقدام و حمایتی از این انجمن صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا رحیم پور صبح امروز در دیدار اعضای هیات رییسه انجمن صنفی خبرنگاران با رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: دوست و دشمن بر اقدامات قابل قبول دستگاه قضایی در مبارزه و مقابله با فساد اذعان دارند و همین امر زمینه امید مردم را به قوه قضاییه فراهم کرده است.

رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان با اشاره به بازدیدهای سرزده رییس قوه قضاییه از مجموعه های مختلف در راستای حل مشکلات مردم تصریح کرد: مردم امروز در مورد رسیدگی به مشکلات قضایی خود با توجه به رویکرد جدید قوه قضاییه امیدوار شده اند.

  وی با اشاره به تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان به عنوان یک تشکل رسمی و شناسنامه دار و دارای کد ملی گفت: این تشکل با هدف حل مشکلات این صنف تشکیل شده و در راستای حل مشکلات قشر خبرنگار فعالیت می کند.

رحیم پور با بیان اینکه بیش از 80 نفر از خبرنگاران استان در انجمن صنفی خبرنگاران عضویت دارند،  تصریح کرد: در راستای حل مشکلات خبرنگاران تلاش های خوبی صورت گرفته و این اقدامات نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود حمایت های دولتی از انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان

نبود حمایت های دولتی از انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان