مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25پزشكي

بیشتر شهرهای خراسان رضوی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر بیشتر شهرهای خراسان رضوی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، در واقع بیماری کرونا با ما زندگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، مهدی قلیان با اشاره به اینکه متاسفانه مردم هنوز نسبت به این بیماری درک درستی پیدا نکردند، اظهار کرد: در حال حاضر شیوع بیماری به شکل خانوادگی است در حالی که کنترل بیماری در خانواده با رعایت دستور العمل های بهداشتی به راحتی امکان پذیر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در دورهمی ها به راحتی امکان شیوع بیماری فراهم می شود، عنوان کرد: متاسفانه تصوری در جامعه ایجاد شده که در تاریخ نهم آذرماه سال جاری پیوند عقد و تولد فرزندشان را حتما رقم بزنند درصورتیکه نباید به خاطر یک تاریخ تقویمی، تاریخ از دست دادن عزیزانمان را مشخص کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول 6 ماه گذشته 24 هزار مورد شکایت از طریق سامانه 190 ثبت شده، گفت: از زمان آغاز محدودیت ها نظارت ها به شکل ویژه تری در حال انجام است و تا اتمام زمان محدودیت ها این نظارت ها ادامه دارد و با متخلفان به طور جدی برخورد می شود.

قلیان از تعطیلی مشاغل شهرهای قرمز و نارنجی در گروه دو، سه و چهار خبرداد و افزود: در یک هم افزایی ویژه تمام ارگان های زیر نظر یک سازمان توسط هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر شهرهای خراسان رضوی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند

بیشتر شهرهای خراسان رضوی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند