مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-25پزشكي

ضرورت همکاری کرمانشاهی ها و مسئولان برای اجرای طرح شهید سلیمانی


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: موفقیت در طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل بیماری کرونا در وهله اول مشارکت تمامی مردم و بعد تمامی سازمان های مرتبط با این طرح را می طلبد.

- رضا منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: تفام نامه ای ما بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منعقد شده که قرار است با کمک مردم و تمامی سازمان ها و البته با محوریت دانشگاه های علوم پزشکی و بسیج استان بتوانیم هر چه سریع تر با  اجرای طرح سردار سلیمانی در کنترل بیماری کووید 19 به مردم کمک کنیم.

وی هدف کلی از این طرح را قطع زنجیره ارتباطی مابین افراد مشکوک و افراد مبتلا با بدنه سالم جامع عنوان کرد و افزود: دو راه برای کنترل بیماری کار می شود.

منصوری گفت: طرح بسیار خوبی است و موفقیت آن در وهله اول مشارکت تمامی مردم را و بعد تمامی سازمان های مرتبط با این طرح را می طلبد وی ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی تبلیغاتی علیه این طرح صورت گرفته اما این اطمینان را به مردم می دهیم هدف ما فقط کمک به مردم است.

این مسئول تصریح کرد: شناسایی افراد بیمار و مشکوک در این طرح از طریق مراکز 16 ساعته، سامانه 4030 و پایگاه های بهداشتی شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان ها صورت می گیرد و سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری کرمانشاهی ها و مسئولان برای اجرای طرح شهید سلیمانی

ضرورت همکاری کرمانشاهی ها و مسئولان برای اجرای طرح شهید سلیمانی