مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-25اجتماعي

بارش برف و باران در 25 استان کشور طی دو روز آینده


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا و پس‌فردا (6 و 7 آذر) گفت: در این مدت در 25 استان کشور بارش داریم که این بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (5 آذر) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: از این‌رو با توجه به سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران، اصفهان، کرج و اراک غبار محلی پدیده غالب است.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز با ورود سامانه جدید بارشی از سمت شمال غرب و غرب بارش خفیف و پراکنده در این مناطق آغاز می‌شود، اظهارکرد: طی فردا (6 آذر) بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود و گستره آن نیمه غربی کشور و سواحل دریای خزر را فرا خواهد گرفت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی فردا در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قم، غرب و جنوب اصفهان، بوشهر، قزوین، البرز، تهران، ‌سمنان، خراسان شمالی، گیلان، مازندران و گلستان بارندگی پیش‌بینی می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در 25 استان کشور طی دو روز آینده

بارش برف و باران در 25 استان کشور طی دو روز آینده