مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-25اقتصادي

تسنیم: اجحاف مضاعف دولت به جاماندگان یارانه معیشتی در مرحله جدید


در حالی وزارت رفاه اعلام کرده است که سرپرست‌های خانوارها از (4 تا 11 آذر به‌مدت یک هفته) کد ملی خود را از طریق تلفن همراه به شماره 6369 برای دریافت کمک معیشتی ارسال کنند که در حق بسیاری از خانواده‌های متقاضی اجحاف مضاعفی شده است! روز دوشنبه وزارت رفاه اطلاعیه‌ای را در ارتباط با نحوه حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌های شدید کرونایی در مرحله جدید اعلام کرد.

در این اطلاعیه به پرداخت کمک بلاعوض یک‌میلیون ریال ماهانه به اعضای خانوار اشاره و در آن قید شده است که کمک بلاعوض (ماهانه مبلغ یک‌میلیون ریال به‌ازای هریک از اعضای خانوار) از آذر ماه تا پایان سال جاری به‌مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود؛ تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 در نظر گرفته می‌شود و خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده‌اند، حدود 29.

7 میلیون نفر (11 میلیون خانوار)، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می‌گیرند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه به پرداخت وام یک‌میلیون‌تومانی به سرپرست خانوارها اشاره و تأکید شده است که افراد مشمول عبارتند از: تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسنیم: اجحاف مضاعف دولت به جاماندگان یارانه معیشتی در مرحله جدید

تسنیم: اجحاف مضاعف دولت به جاماندگان یارانه معیشتی در مرحله جدید