مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-25سياسي

اعلام ویژه برنامه های سالروز رحلت حضرت معصومه(س)


معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با تشریح برنامه های حرم مطهر در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: با توجه به اینکه امسال امکان برگزاری مراسم با حضور زائران فراهم نیست تلاش کرده ایم تا با استفاده از بسترهای رسانه ای مهمان منازل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی به برنامه های این آستان مقدس در سالروز رحلت شهادت گونه کریمه اهل بیت(س) اشاره و اظهار کرد: امسال این برنامه ها به علت شیوع کرونا به صورت رسانه ای برگزار می شود و حضور مردم را در این مراسم ها نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برنامه های سالروز رحلت شهادت گونه حضرت، با تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در ساعت 16 عصر روز قبل از شهادت چهارشنبه پنجم آذرماه شروع می شود که این ویژه برنامه از شبکه های قرآن، افق و نور به صورت زنده پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها گفت: در شب رحلت شهادت گونه حضرت مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی مهدی سلحشور بدون حضور زائران در حرم مطهر برگزار و از شبکه های قرآن و قم منعکس خواهد شد و همچنین دعای فرج و استغاثه مردم ایران در آن شب از شبکه های سراسری و فضاهای مجازی رأس ساعت 20.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های سالروز رحلت حضرت معصومه(س)

اعلام ویژه برنامه های سالروز رحلت حضرت معصومه(س)