مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-25سياسي

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس: «من خود یک بسیجی هستم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج چه در دفاع مقدس و چه در جنگ کرونا اقدامات قابل توجه بسیاری را برای دفاع از مردم انجام داده است.

- نماینده کلیمیان در مجلس گفت: بهترین دوستان من که با آن ها در ارتباط هستم بسیجی هستند و هرگاه کمک یا کاری از آن ها خواسته ام به بهترین وجه به من کمک رسانده و از من حمایت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج چه در دفاع مقدس و چه در جنگ کرونا اقدامات قابل توجه بسیاری را برای دفاع از مردم انجام داده است.

وی ادامه داد: اگر فرمان امام (ره) برای تشکیل بسیج نبود معلوم نبود امروز ما چه وضعی داشتیم.

بسیج بار ها در جنگ تحمیلی با دست خالی برای دفاع از کشور مقابل دشمن بعثی ایستاد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس با بیان اینکه من خود یک بسیجی هستم ، اظهار داشت: بسیج و سپاه در مورد اقلیت های دینی و از جمله ایرانیان کلیمی حمایت قابل توجهی را در حوزه فرهنگی، اقتصادی و امنیتی داشته اند.

سامه یح خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی فعلی در نشستی که امروز در بسیج برگزار شد و من هم در آن حضور داشتم بنا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس: «من خود یک بسیجی هستم»

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس: «من خود یک بسیجی هستم»