مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-25سياسي

لایحه مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد


در نشست علنی امروز مجلس، موادی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 5 آذرماه)  مجلس شورای اسلامی نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیسیون اقتصادی را در خصوص اصلاح موادی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده که پیش از این کلیات و جزییات آن به تصویب رسیده بود و شورای نگهبان بخش هایی از آن را مغایر با قانون اساسی دانسته بود در دستورکار داشتند که موادی از آن را به صورت جزیی، محتوایی یا عبارتی اصلاح کردند.

این اصلاحات به شرح زیر است: با توجه به ایراد ردیف ( 1 ) و تذکر ردیف ( 2 ) شورای نگهبان، در ماده ( 2 )، عبارت در ایران (قلمرو گمرکی) به عبارت در ایران اصلاح شد.

-ماده 3 قبوض آب، برق، گاز، مخابرات و سایر مواردی که به تشخیص سازمان، سند فروش کالا یا خدمت محسوب می شوند، در حکم صورتحساب هستند.

*به منظور رفع ایراد ردیف ( 2 ) شورای نگهبان، تبصره ماده ( 3 ) به شرح زیر اصلاح شد: تبصره- قبوض آب، برق، گاز و مخابرات از آنجا که سند فروش کالا یا خدمت محسوب می شوند، در حکم صورتحساب هستند.

-ماده 4 در معاملات غیرنقدی نظیر فروش اقساطی و اجاره به شرط تملیک و قراردادهای پیمانکاری و مشاوره ای طرف قرارداد با کارفرمایان موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب  8/  7/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد

لایحه مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد