مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-25سياسي

نقش بسیج در طرح «حافظان سلامت محلات» حمایتی و آموزشی است


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج در طرح «حافظان سلامت محلات» نقش حمایتی و آموزشی دارد و برای قرنطینه افراد فاقد شرایط کمک می کند.

- اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج در طرح حافظان سلامت محلات نقش حمایتی و آموزشی دارد و برای قرنطینه افراد فاقد شرایط کمک می کند.

سردار مجتبی فدا در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قرارگاه طرح حافظان سلامت در محلات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دستور کار است، اظهار داشت: در این طرح بسیج کار آموزشی، ایجابی، اغنایی و توجیهی کار می کند و اصلاً کار سلبی و برخوردی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طرح حافظان سلامت در محلات برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و با محوریت این دانشگاه برای بیماریابی و شناسایی بیماران، شناسایی مرتبطان با بیماران و شناسایی افراد دارای بیماری زمینه ای است، ابراز داشت: چنانچه در این طرح بیماران دارای بیماری سخت شناسایی شود، همه مشخصات آن ها دریافت و پیگیری وضعیت سلامت آنها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه خواهران و برادران بسیجی با استفاده از کاور و کارت مخصوص و باداشتن فرم 9 سوالی به درب منازل مراجعه و طرح غربالگری را اجرایی می کنند، اضافه کرد: همچنین برای آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در طرح «حافظان سلامت محلات» حمایتی و آموزشی است

نقش بسیج در طرح «حافظان سلامت محلات» حمایتی و آموزشی است