مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-25سياسي

برگزاری اختتامیه جشنواره جهانی تولیدات اربعین آنلاین


امور بین الملل سازمان صداوسیما، ضمن رونمایی از سایت و پوستر نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین، از برگزاری آنلاین اختتامیه آن خبر داد.

- جی پلاس، امور بین الملل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با هدف پاسداشت و ترویج فرهنگ اربعین حسینی، نخستین جشنواره جهانی آثار صوتی، تصویری، عکس و فضای مجازی را با موضوع بزرگداشت حماسه اربعین از 29 دی الی 3 بهمن 1399 در تهران برگزار می کند.

علی فهیم دانش مشاور رییس رسانه ملی و مدیر کل امور بین الملل صدا و سیما، در مراسم رونمایی از سایت و پوستر این جشنواره گفت: با توجه به اینکه امسال یک اربعین خاص و تکرار نشدنی را شاهد بودیم، تلاش کردیم در راستای تحقق منویاتی که رهبر فرزانه انقلاب بر آن تاکید دارند، در خانه و از راه دور به امام حسین (ع) عرض سلام و ارادت داشته باشیم.

وی افزود: اولین قدم برای تحقق این هدف، افتتاح شبکه تلویزیونی اینترنتی اربعین بود که به صورت اینترنتی 6 ساعت برنامه با حال و هوای اربعین پخش کرد.

در گام دوم جشنواره جهانی تولیدات اربعین را که امروز از پوستر و سایت آن رونمایی کردیم، در اواخر دی برگزار خواهیم کرد.

قربانی دبیر جشنواره جهانی تولیدات اربعین نیز در این مراسم بازنمایی و تبیین اقداماتی که در جهت بزرگداشت حماسه حسینی در جای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره جهانی تولیدات اربعین آنلاین

برگزاری اختتامیه جشنواره جهانی تولیدات اربعین آنلاین