مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-25اجتماعي

خانه های امن؛ مکانی امن برای زنان و دختران خشونت دیده


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: آموزش مهارت های زندگی از سنین کودکی برای آحاد جامعه می تواند در جلوگیری از ایجاد خشونت علیه زنان موثر باشد.

- ایسنا/زنجان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: آموزش مهارت های زندگی از سنین کودکی برای آحاد جامعه می تواند در جلوگیری از ایجاد خشونت علیه زنان موثر باشد.

سلمان حسینی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه زنان و در رابطه با انواع خشونت علیه زنان، اظهار کرد: خشونت یا آزار فیزیکی، خشونت یا آزار جنسی، خشونت یا آزارهای عاطفی و روانی و محرومیت اقتصادی عناوین خشونت علیه زنان است.

همچنین بر اساس برخی پژوهش ها، تاثیرات خشونت روانی می تواند پایدارتر از خشونت جسمی باشد و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشدن بسیاری از خشونت های خانگی، فعالیت مراکز اورژانس اجتماعی و افزایش آگاهی جامعه می تواند به منع این خشونت های پنهان کمک کنند.

وی افزود: آموزش مهارت های زندگی از سنین کودکی به آحاد جامعه، آموزش کنترل خشم به افراد و آموزش مهارت های ارتباطی از مواردی است که یادگیری آن ها می تواند بر زندگی فرد، رفتار او با همسر خود و جلوگیری از ایجاد خشونت ها موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های امن؛ مکانی امن برای زنان و دختران خشونت دیده

خانه های امن؛ مکانی امن برای زنان و دختران خشونت دیده