مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-25سياسي

عزم سپاه برای برخورد با مفاسد اداری/ مدیر فاسد باید برکنار شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر عزم جدی سپاه برای برخورد با مفاسد اداری، گفت: بیش از 80 درصد مفاسدی که با آن برخورد می شود توسط بسیج و سپاه پیگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، توجه به رسانه ها را در اولویت کاری خود قرار داریم، همچنین برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه و تبیین و تبلیغ دستاوردهای چهل ساله انقلاب در قالب کار فرهنگی نیز انجام شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه در کشور ما از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده نشده است، عنوان کرد: در مجموعه سپاه فضا را برای جوانان باز کردیم و آنها در حوزه های مختلف نقش آفرینی می کنند همچنین هسته های علمی و پژوهشی نیز توسط سپاه راه اندازی شد که جوانان در آن فعالیت دارند سردار عبدالله پور با بیان اینکه بسیاری از جوانان فضای جنگ را تجربه نکرده اند و نیاز است که برای پی بردن به واقعیت ها، روابط خشک ساختاری شکسته شود، خاطرنشان کرد: روابط انسانی و اداری در مجموعه سپاه به بهترین حد خود رسیده است.

راه اندازی دانشگاه بسیج برای رفع نیازهای انقلاب وی با بیان اینکه قرار است امسال دانشگاه بسیج جهت رفع نیازهای انقلاب راه اندازی شود، تصریح کرد: شهرک علم و فناوری تا سال 1400 در سازمان بسیج ایجاد خواهد شد که گیلان جز 10 استانی است که این طرح در آن اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم سپاه برای برخورد با مفاسد اداری/ مدیر فاسد باید برکنار شود

عزم سپاه برای برخورد با مفاسد اداری/ مدیر فاسد باید برکنار شود