مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-25فرهنگي

«ایوب خان» در انتظار بهبود شرایط است/ مکان در نقش یک کاراکتر جدید


امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه برای فعالیت تئاتری فعلا چاره ای جز صبر و حوصله وجود ندارد درباره ویژگی های نمایش «ایوب خان» توضیحاتی ارائه داد.

- امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه برای فعالیت تئاتری فعلا چاره ای جز صبر و حوصله وجود ندارد درباره ویژگی های نمایش ایوب خان توضیحاتی ارائه داد.

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش ایوب خان به خبرنگار مهر گفت: ایوب خان آماده برای اجراست و از آنجا که پیش از این در فضاهای بازی چون کاخ سعدآباد و دریاچه چیتگر اجرا داشته است برای روی صحنه رفتن در سالن تئاتر نیازمند تغییراتی اندک است و از طرف دیگر نیازمند هستیم برای هماهنگ سازی ویدئو آرت ها با فضای اصلی نمایش در سالن هم تمرین داشته باشیم.

اما همانطور که می دانید فعلاً فعالیت های تئاتری تعطیل هستند و تا زمانی که شرایط برای اجرا میسر نشده باشد، نمی توانیم به صحنه برویم.

وی ادامه داد: اساساً طراحی این نمایش برای فضاهای متفاوت است و ابتدا به شکلی نمایش را طراحی کردیم که در آن، مکان به عنوان یک کاراکتر جدید وارد نمایش شود و زمانی این کاراکتر وارد می شود محاسبات را به هم می زند از همین رو ما از همان ابتدای تمرینات این مساله را برای کارمان در نظر داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایوب خان» در انتظار بهبود شرایط است/ مکان در نقش یک کاراکتر جدید

«ایوب خان» در انتظار بهبود شرایط است/ مکان در نقش یک کاراکتر جدید