مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-25سياسي

بر فراز دریای خزر در تله کابین های مازندران


در این مطلب قصد داریم به دو شهر مازندران که چنین امکانی را برای ما فراهم می کند، اشاره کنیم، اگر شما هم به منظره های زیبای طبیعت و تماشای آن از بلندی ها علاقمندید، - این مطلب را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، تا به حال به این فکر کردید که چشم اندازها در تجارب و زندگی ما چطور اثر می گذارند؟ مثلاً یک خانه با چشم انداز کوه، جنگل، شهر، دریا و هزاران چشم اندازی که در وهله اول جغرافیای منطقه آن را خلق می کند.

بگذارید سوالم را به شیوه دیگری بپرسم.

آیا برایتان پیش آمده زمانی که مدت ها از بالای یک ساختمان به یک منظره زیبا نگاه می کردید و یک روز که مثل همیشه به آن نقطه رفتید، چشم انداز زیبای خود را به ساختمان تازه ساختی بدهید که دقیقاً در همان راستا و با قامتی بلندتر ساخته شده است؟ قصه چشم انداز به همین جا ختم نمی شود، به هزینه های گزاف خرید یا رزرو یک خانه برای زندگی و سفر نیز منتهی نمی شود.

بسیاری از کوهنوردان علاقه دارند از بالا به همه چیز نگاه کنند و حس سلطه بر جهان هستی را تجربه کنند.

راستی فضانوردان وقتی از منظومه شمسی به زمین نگاه می کنند چه حسی دارند؟ البته تمامی چشم اندازهای زیبا در ارتفاع وجود ندارند، مثلاً حس عجیبی که یک غواص از دیدن مناظر بی بدیل اعماق دریا و اقیانوس به دست می آورد، به گونه ای دیگر او را شگفت زده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر فراز دریای خزر در تله کابین های مازندران

بر فراز دریای خزر در تله کابین های مازندران