مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:002020-11-25ورزشي

پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان پایتخت که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری فرد با مهاجم ایرلندی خود قرارداد 250 هزار دلاری برای پنج ماه بسته بودند در هنگام عقد قرارداد با او، - آنتونی استوکس پس از کمتر از یک ماه حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و پس از ترک سرخپوشان پایتخت، شیوع بیماری کرونا را علت عدم بازگشت خود به ایران عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان پایتخت که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری فرد با مهاجم ایرلندی خود قرارداد 250 هزار دلاری برای پنج ماه بسته بودند در هنگام عقد قرارداد با او، 158 هزار دلار پرداخت کردند اما استوکس تنها پس از 65 دقیقه بازی برای این تیم تصمیم به ترک ناگهانی پرسپولیس گرفت.

باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از این بازیکن طبق قراردادش گرفت اما سرخ ها به جای مراجعه به فیفا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را محل رسیدگی به شکایت احتمالی طرفین در نظر گرفته بودند.

استوکس نیز نه تنها پرداخت غرامت به پرسپولیس را نپذیرفت بلکه از طریق وکیل خود خواهان دریافت 40 هزار دلار دیگر نیز شد.

حالا باشگاه پرسپولیس پس از گذشت نزدیک به 9 ماه از این پرونده و تغییرات مدیریتی به وجود آمده در طول این مدت به این نتیجه رسیده که توان دریافت غرامت از استوکس را به طور قطعی ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟

پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟