مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-24پزشكي

کِی تعداد فوتی های کرونایی ایران کاهش می یابد؟


 کارشناس پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی اردبیل گفت: محدودیت های دو هفته ای با ایجاد ایزولاسیون مستقیم و ایزولاسیون معکوس می تواند موجب کاهش مبتلایان به کرونا شود.

- کارشناس پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پاسخ داد؛ کِی تعداد فوتی های کرونایی ایران کاهش می یابد؟ ایسنا/اردبیل  کارشناس پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی اردبیل گفت: محدودیت های دو هفته ای با ایجاد ایزولاسیون مستقیم و ایزولاسیون معکوس می تواند موجب کاهش مبتلایان به کرونا شود.

جواد ابیش وند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رفتار ویروس کرونا تابعی از رفتار ما با آن ویروس است و این ویروس واگیردار بوده که برای گسترش آن باید فرد آلوده با فرد سالم تماس داشته باشد.

وی ادامه داد: محدودیت ها سبب می شود که حداقل ساعاتی که انسان در معرض آلودگی است کاهش پیدا می کند و محیط های آلوده احتمالی بسته می شود که به نوعی هم ایزولاسیون مستقیم و هم ایزولاسیون معکوس انجام می شود و مطمئنا ضریب انتقال بیماری را کاهش می دهد و هر زمان ضریب انتقال بیماری زیر یک باشد یعنی یک شخص آلوده فقط به یک نفر انتقال دهد مطمئنا این محدودیت ها منجر به کاهش تعداد بیماران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کِی تعداد فوتی های کرونایی ایران کاهش می یابد؟

کِی تعداد فوتی های کرونایی ایران کاهش می یابد؟