مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:552020-11-24ورزشي

معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرزاد معدنچی عضو کادرفنی فجرسپاسی مدعی است مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با هوشمندی حواشی پیرامون باشگاه را مدیریت کرد و نگذاشت تمرکز تیم بهم بخورد: - بازیکن اسبق پرسپولیس و عضو کادرفنی کنونی فجرسپاسی مدعی است بعد از اتفاقات رقم خورده حول کادرفنی این تیم، مدیران فجر به خوبی شرایط را کنترل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مهرزاد معدنچی عضو کادرفنی فجرسپاسی مدعی است مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با هوشمندی حواشی پیرامون باشگاه را مدیریت کرد و نگذاشت تمرکز تیم بهم بخورد: با توجه به اینکه 3 روز قبل از شروع رقابتهای لیگ دسته یک داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد تیم به شوک رفت اما با مدیریت رسول فلاح، کادرفنی و همت بازیکنان نگذاشتیم تیم به حاشیه برود و اگر در بازی نخست شرایط جوی مناسب بود تیم فجر حتی میتوانست پیروز میدان شود.

مربی تیم فجر شهید سپاسی در ادامه درباره شرایط این تیم گفت: امسال یکی از بهترین سال های فجر از نظر بازیکن می باشد و با یک همدلی و تلاش جمعی می توان شاهد بازگشت فجر به لیگ برتر باشیم.

حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان نیز در نخستین بازی ما انگیزه ما را دوچندان کرد و نشان داد مسئولین بلند پایه باشگاه نیز از ابتدای فصل پشت ما ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد