مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:502020-11-24پزشكي

مسافران کرونایی جریمه می شوند؟


با توجه به در نظر گرفتن جرایم بسیار برای متخلفان کرونایی باید پرسید که حدود 700 بیمار کرونایی که تنها در چند روز گذشته اقدام خرید بلیت به صورت حضوری یا غیر حضوری کرده اند نیز مشمول جریمه می شوند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور که تعداد مبتلایان و جانباختگان روز به روز بیشتر شد، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یکی از صریح ترین اظهاراتش هشدار داد که اگر به همین منوال پیش برود و مردم و برخی دستگاه ها در حوزه های مختلف رعایت نکنند، به آمار مرگ و میر سه رقمی هم می رسیم و اگر این اتفاق بیافتد، کنترل آن بسیار سخت تر می شود.

در همین راستا پروتکل های جدید و سختگیرانه تری در حوزه ها و بخش های مختلف به اجرا درآمد و به عنوان مثال قرار شد تا ضمن اجرای تعطیلی دو هفته ای در تهران و سایر استان های قرمز محدودیت های مشابهی در استان ها و شهرستان های نارنجی و حتی زرد رعایت شود.

همچنین استعلام وضعیت ا1بتلا مسافران به ویروس کرونا از طریق سامانه معرفی شده از سوی وزارت بهداشت اجباری و مقرر شد از سفر هر مسافری که از تست مثبت کرونای او کمتر از 14 روز گذشته است جلوگیری شود.

پیش از این محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی- در این باره به ایسنا گفته بود که از روز شنبه اول آذر ماه، ممنوعیت و محدودیت های تردد به همراه دیگر پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران کرونایی جریمه می شوند؟

مسافران کرونایی جریمه می شوند؟