مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:452020-11-24ورزشي

ثبات جایگاه گل گهر در لیگ برتر مهم ترین هدفمان است/ فعلا به قهرمانی فکر نمی کنیم


مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هدف اصلی ما در این فصل «ایجاد ثبات جایگاه تیم گل گهر» در لیگ برتر است، اصلاً در حال حاضر به قهرمانی، - سیرجان - مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هدف اصلی ما در این فصل ایجاد ثبات جایگاه تیم گل گهر در لیگ برتر است، اصلاً در حال حاضر به قهرمانی، سهمیه و هیچ رتبه ای در جدول فکر نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در مورد چیزی که کادر و بازیکنان گل گهر روی آن تمرکز کرده اند، عنوان کرد: اول اینکه در حال حاضر جدول برای ما هیچ ارزش ندارد، چیزی که کادر فنی و بازیکنان روی آن تمرکز کرده اند، عملکرد با کیفیت در طول مسابقات بر اساس سبک و استایل بازی که قلعه نویی طراحی کرده و در تمرینات اجرایی کردیم؛ به دنبال این هستیم که عملکرد تیم مان را در این دو فاز بهینه کنیم.

الهویی در رابطه با هدف تیم گل گهر در فصل جاری ابراز داشت: نباید فراموش کنیم که هدف اصلی ما در این فصل ایجاد ثبات جایگاه تیم گل گهر در لیگ برتر هست، اصلاً ما در حال حاضر به قهرمانی، سهمیه و هیچ رتبه ای در جدول فکر نمی کنیم.

بازی به بازی جلو می رویم و فقط سعی می کنیم هر بازی نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری را در آن سبک واستایلمان ارائه بدهیم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات جایگاه گل گهر در لیگ برتر مهم ترین هدفمان است/ فعلا به قهرمانی فکر نمی کنیم

ثبات جایگاه گل گهر در لیگ برتر مهم ترین هدفمان است/ فعلا به قهرمانی فکر نمی کنیم