مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-24سياسي

چطور بسیجی مورد نظر امام خمینی (س) باشیم؟


وقتی به دوران زندگی حضرت امام خمینی (س) از ابتدای جوانی تا زمان ارتحال مروری اجمالی کنیم متوجه برخی اختصاصات می شویم که می تواند به عنوان اصول و مبانی در زندگی همه بسیجیان مطرح شود.

- پایگاه خبری جماران: پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام برای تشکیل سازمان بسیج مستضعفین است نهادی که امام آن را مدرسه عشق نامید و فرمود: در دنیا همه افتخارم این است که خود بسیجی ام.

بدین مناسبت فرصتی است تا با بهره گیری از سیره و سخن آن پیر روشن ضمیر و امام عارفان مبارزه جو، شاخص ها و ویژگی های امام و مقتدای بسیجیان را مرور کنیم تا بتوانیم بسیجی مورد نظر امام را بشناسیم و بشناسانیم و محکی باشد برای ارزیابی وضع موجود نسبت به وضع مطلوب.

ما وقتی به دوران زندگی حضرت امام از ابتدای جوانی تا زمان ارتحال ایشان مروری اجمالی بکنیم متوجه برخی اختصاصات می شویم که می تواند به عنوان اصول و مبانی در زندگی همه بسیجیان مطرح شود.

اهم آن ها را می توان اینگونه برشمرد.

الف.

رعایت اصول عالی ترین مقام دینی حضرت امام از بدو مهاجرت به اراک و قم که مصادف بود با تاسیس حوزه فعال درسی توسط مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حایری، علی رغم داشتن گرایش سیاسی به فعالیت ها و مبارزات مرحوم سید حسن مدرس که منجر به مسافرت به تهران با امکانات و شرایط سخت آن مقطع و حضوردرمجلس درس وی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بسیجی مورد نظر امام خمینی (س) باشیم؟

چطور بسیجی مورد نظر امام خمینی (س) باشیم؟