مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-24اقتصادي

چگونه برای وام یک میلیونی کرونا در آذربایجان غربی ثبت نام کنیم؟


مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت : تمام افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند، - ابوالفضل عبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،درباره پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوارها اظهار داشت: تمام افرادی که در نوبت قبل، وام یی خانوارها بوده اند، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می گیرد لازم به توضیح است که تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 در نظر گرفته می شود.

عبادی با اشاره به روش درخواست وام یک میلیون تومانی بیان کرد: متقاضیان می توانند فقط با ارسال کد ملی خود از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 درخواست خود را ثبت کنند و لازم به توضیح است که شهروندان تنها یک بار پیامک ارسال کنند.

وی با بیان اینکه درخواست متقاضیان طی سه مرحله پایش می شود اذعان کرد: پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه 4 آذر تا سه شنبه 11 آذر  به مدت یک هفته دریافت می شود.

عبادی اضافه کرد: مرحله دوم پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده های اطلاعاتی پایش می شود و مرحله سوم  در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشمارهv


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه برای وام یک میلیونی کرونا در آذربایجان غربی ثبت نام کنیم؟

چگونه برای وام یک میلیونی کرونا در آذربایجان غربی ثبت نام کنیم؟