مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-24اجتماعي

لزوم آگاه سازی زنان از امور حقوقی برای کاهش خشونت و آسیب اجتماعی


سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: یکی از دلایلی که موجب ایجاد مسائل حقوقی برای زنان می شود موضوع عدم آگاهی آن ها از امور حقوقی است؛ -  باید زمینه و بستر لازم برای آموزش های حقوقی زنان مانند دیگر دستورالعمل های آموزشی فراهم شود و به جد در زمینه آموزش حقوقی وارد شویم.

زینب پارسافخر در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان و کانون وکلای استان که امروز (4 آذرماه) برگزار شد، با بیان اینکه برخی مواقع آسیب های اجتماعی به دلیل عدم اطلاع زنان و خانواده ها از امور حقوقی رخ می دهد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این کانون برای آگاه سازی شهروندان و به ویژه زنان در خصوص موارد حقوقی و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی و به ویژه خشونت علیه زنان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از دلایلی که موجب ایجاد مسائل حقوقی برای زنان می شود موضوع عدم آگاهی آن ها از امور حقوقی است؛ باید زمینه و بستر لازم برای آموزش های حقوقی زنان مانند دیگر دستورالعمل های آموزشی فراهم شود و به جد در زمینه آموزش حقوقی وارد شویم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به ارتباط مستمر کانون وکلا با خانواده ها و مواجهه با مشکلات آن ها، گفت: همه تلاش ما برای داشتن جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آگاه سازی زنان از امور حقوقی برای کاهش خشونت و آسیب اجتماعی

لزوم آگاه سازی زنان از امور حقوقی برای کاهش خشونت و آسیب اجتماعی