مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-24اجتماعي

وزیر راه برای وضعیت جاده های بین شهری ماهشهر، امیدیه و هندیجان چاره اندیشی کند


نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) گفت: جادههای بین شهری و روستایی بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان خطرساز و به جاده های مرگ تبدیل شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهشهر، حبیب آقاجری امروز با اشاره به طرح سوال اخیر از وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاده های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند، در رابطه با این موضوع اخیرا از وزیر راه و شهرسازی طرح سوال شده است.

وی افزود: این جاده ها که از کمترین امکانات از جمله علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی بی بهره اند و با وجود اینکه مدت زیادی تعمیرات انجام نشده است، تردد در این جاده ها خطرساز شده است.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: جاده های بین روستایی بندرماهشهر با 65 روستا، امیدیه به همین تعداد و هندیجان بیش از این تعداد و همچنین مسیر امیدیه به دیلم و امیدیه به سرانجام به دنبال سوانح رانندگی مکرر به جاده های مرگ تبدیل شده اند.

آقاجری عنوان کرد: حال از وزیر راه و شهرسازی باید پرسید چرا تاکنون اقدامی برای بهسازی جاده های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه ام نداشته است، باید دید در ادامه چه برنامه ای برای رفع این مشکل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه برای وضعیت جاده های بین شهری ماهشهر، امیدیه و هندیجان چاره اندیشی کند

وزیر راه برای وضعیت جاده های بین شهری ماهشهر، امیدیه و هندیجان چاره اندیشی کند