مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-24سياسي

دلایل عضو کمیسیون کشاورزی از نابسامانی در بازار مرغ/ اختیارات جهاد را برگردانید


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهم ریختگی و نابه سامانی این روزهای بازار محصولات لبنی، مرغ و تخم مرغ، گفت: ما امروز چند نهاد و دستگاه را متولی آشفتگی بازار می دانیم و این اشتباه است و تنها جهادکشاورزی باید پاسخگو باشد.

- حجت الاسلام امیرقلی جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به نابه سامانی این روزهای بازار محصولات لبنی، مرغ و تخم مرغ، گفت: ما امروز به اشتباه چند نهاد و دستگاه را متولی آشفتگی بازار می دانیم درحالی که تنها جهادکشاورزی باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختیاراتی که در سال 98 از وزارت جهادکشاورزی گرفته شده و به صمت داده شده باید به این وزارتخانه برگردانده شود.

رییس جمهور پاسخگوی وضع فعلی باشد وی افزود: در جلسات گذشته کمیسیون کشاورزی مجلس با وزرای جهادکشاورزی و صمت توافق شد که اختیارات بازار محصولات دامی و نهاده ها به جهادکشاورزی واگذار شود که وزرا نیز این را پذیرفتند اما متاسفانه شخص رییس جمهور نپذیرفته است و در شرایط فعلی ایشان باید پاسخگو باشند.

جعفری با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی بازار علاوه بر مردم تولیدکننده هم ضرر می کند، اضافه کرد: حدود سه ماه پیش در کمیسیون کشاورزی کاملا وضعیت امروز روشن و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل عضو کمیسیون کشاورزی از نابسامانی در بازار مرغ/ اختیارات جهاد را برگردانید

دلایل عضو کمیسیون کشاورزی از نابسامانی در بازار مرغ/ اختیارات جهاد را برگردانید