مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-24ورزشي

تقدیر صالحی امیری از هماهنگی نهادهای فرهنگی در ورزش کشور


رییس کمیته ملی المپیک ظرفیت های فرهنگی ورزش و بسیج کشور را فرصت خوبی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق سیاست های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

- رییس کمیته ملی المپیک ظرفیت های فرهنگی ورزش و بسیج کشور را فرصت خوبی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق سیاست های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، سردار یزدانی و سردار آذرنوش از پیشکسوتان ورزش بسیج و سید محمد شروین اسبقیان فرمانده بسیج مرکز مقاومت وزارت ورزش و جوانان با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رییس این نهاد دیدار و گفتگو کردند.

سید عبدالحمید احمدی در این دیدار گزارشی از فعالیت های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و برنامه های مشارکتی با مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران ارائه داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان، هماهنگی و هم افزایی مجموعه های فرهنگی در ورزش کشور را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با استمرار در این تعامل مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر صالحی امیری از هماهنگی نهادهای فرهنگی در ورزش کشور

تقدیر صالحی امیری از هماهنگی نهادهای فرهنگی در ورزش کشور