مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-24سياسي

تکذیب طرح فراخوان استیضاح رییس جمهور در قم + عکس


رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم گفت: در حالی که مردم با معضلات متعددی همچون بورس، تورم و مشکلات معیشتی درگیر هستند و این مشکلات آن ها را عصبانی کرده است راه اندازی چنین فراخوانی اوضاع را بدتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین نبوی با تکذیب انتساب فراخوان استیضاح رییس جمهور تحت عنوان قیام قم، طرح چنین مسائلی را فراهم کردن فرصت برای جریان اصلاحات ارزیابی کرد.

در پی انتشار پوستر تبلیغاتی در فضای مجازی تحت عنوان قیام قم؛ مطالبه استیضاح رییس جمهور و انتساب این فراخوان به حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم توسط یک فعال رسانه ای، وی این موضوع را تکذیب کرد.

رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با انتقاد از دروغ گویی صورت گرفته و انتساب این مطلب به خودش، افزود: استیضاح رییس جمهور در شرایطی که دولت با عملکرد ضعیف خود کشور را به این نقطه رسانده کار غلطی است؛ کدام انسان عاقلی در شرایط کنونی کشور با این کار موافقت می کند؟ حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: در حالی که مردم با معضلات متعددی همچون بورس، تورم و مشکلات معیشتی درگیر هستند و این مشکلات آن ها را عصبانی کرده است راه اندازی چنین فراخوانی اوضاع را بدتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب طرح فراخوان استیضاح رییس جمهور در قم + عکس

تکذیب طرح فراخوان استیضاح رییس جمهور در قم + عکس