مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-24دانش

کودکان کار مجازی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن حقی؛ پیش از این رویه چنین بود که سرچهار راه ها از سر ناچاری دستان کوچکشان در گرما و سرمای هوا برای درآمدی اندک پیش رهگذران دراز میشد.

- شبکه های مجازی که پیش از این اغلب جولانگاه سلبریتی ها بود، اکنون با سرعت بالا به محل بهره کشی از کودکان معصوم تبدیل شده و انگار رقابتی ناجوانمردانه با بی اعتنایی به آینده و احساسات پاک کودکان شکل گرفته است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محسن حقی؛ پیش از این رویه چنین بود که سرچهار راه ها از سر ناچاری دستان کوچکشان در گرما و سرمای هوا برای درآمدی اندک پیش رهگذران دراز میشد.

با پیشرفت و گسترش استفاده از فضای مجازی، عده ای همانند اربابان همان اطفال مشغول در خیابان، شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کردند اینبار با لباس جدید و شیوه نوین اما در حقیقت همان پدیده محنت باری بود که قبلا مردم در خیابان ها مشاهده میکردند.

کودکان کار مجازی عبارتی که شاید متاسفانه روز به روز برای مردم ملموس تر وشناخته شده تر میگردد ، اولیایی که ناآگاهانه یا تعمدی شیرین سخنی یا رفتار های کودکانه فرزندشان را ابزار کسب درآمد و شهرت کرده اند بدون اعتنا به حق و حقوق کودکانشان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار مجازی

کودکان کار مجازی