مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-24دانش

9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس آخرین فهرست پژوهشگران یک درصدبرتر از پایگاه شاخص های اساسی علم، 9 عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، - 9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، موفق شدند که در فهرست یک درصد دانشمندان پر استناد جهان قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس آخرین فهرست پژوهشگران یک درصدبرتر از پایگاه شاخص های اساسی علم، 9 عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، موفق شدند که در فهرست 1٪ دانشمندان پر استناد جهان قرار بگیرند.

فهرست 1٪ دانشمندان پراستناد جهان شامل پژوهشگرانی است که بیشترین استناد ها را در هر حوزه موضوعی، در طول 10 سال گذشته در سطح بین المللی دریافت کرده اند.

جواد ابوالفضلی اصفهانی از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، محمدحسن انتظاری از گروه آموزشی شیمی، محمد پسندیده فرد از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، محمد صال مصلحیان از گروه آموزشی ریاضی محض، محمد فرزام از گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری، محمود فرزانه گرد از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، آرش کوچکی از گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی، محبت محبی از گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی و کمال ناصری از گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری از دانشگاه فردوسی مشهد در این فهرست قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند

9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند