مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-24سياسي

صندوق بیمه بیکاری ملی تاسیس می شود


در نشست فراکسیون کارگری با مدیران سازمان تامین اجتماعی عنوان شد که صندوق بیمه بیکاری ملی تاسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی وتبادل نظر بین هیات رییسه فراکسیون کارگری و رییس ومعاونین سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

در این نشست که امروز در محل سازمان تامین اجتماعی و با حضور نمایندگان تشکل های کارگری برگزار شد، علی بابایی کارنامی رییس فراکسیون کارگری اظهار داشت: فراکسیون کارگری بیش از 180 نفر عضو دارد ویکی از موثرترین وفعال ترین فراکسیون های این دوره مجلس است.

وی با بیان اینکه باور داریم سازمان تامین اجتماعی شالوده بحث کارگری است، افزود: در تلاش هستیم بین فراکسیون و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تفاهنامه دو جانبه ای برای پیگیری امور مرتبط با مسایل کارگری داشته باشیم.

   رییس فراکسیون کارگری باتشکر از مجموعه مدیران سازمان برای اجرای متناسب سازی مستمری بازنشستگان اظهار امیدواری کرد که موضوع استقلال سازمان تامین اجتماعی به نتیجه رسیده و دخالت های دولت در  تامین اجتماعی و شستا روزی به پایان برسد.

بابایی با بیان این مطلب که درتلاش هستیم اصلاح ساختار تامین اجتماعی و احیای شورای عالی تامین اجتماعی را درمجلس به نتیجه برسانیم، به نشستی که قرار است در آینده نزدیک با حضور رییس مجلس شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیمه بیکاری ملی تاسیس می شود

صندوق بیمه بیکاری ملی تاسیس می شود