مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-24سياسي

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان ابرکوه برای بیماران کرونایی


محمدعلی طالب پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: - مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه گفت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب برای ورود دوباره جهادگران به عرصه کرونا، دانشجویان بسیجی شهرستان با کمک نیرو های مردمی به فعالیت پرداختند.

محمدعلی طالب پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: از نیرو های مخلص و جوانان مومن و صالح میخواهم بار دیگر وارد میدان شوند دانشجویان بسیجی شهرستان با کمک نیرو های مردمی، با اخلاص عمل و نیت صادق جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا پا به عرصه جهاد گذاشتند.

طالب پور ادامه داد: خواهران و برادران بسیجی با تکیه بر نیروی انسانی و دعای خیر مردمتمام تلاش خود را در زمینه های مختلف به کار گرفتند.

جهادگران سلامت با حضوردر بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان ابرکوه به کمک های متفاوتی به کادر درمان و کادر خدماتی بیمارستان پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه افزود: جمع آوری کمک های مردمی، تهیه آبمیوه های طبیعی در استریلیزه در دانشکده پیراپزشکی شهرستان و توزیع آن به بیماران و تلاش های فرهنگی از قبیل آموزش و اطلاع رسانی نکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان ابرکوه برای بیماران کرونایی

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان ابرکوه برای بیماران کرونایی