مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24سياسي

یکی از علل دشمنی استکبار مقابله با نهضت نرم افزار علمی کشور است


فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام گفت: برخی افراد کوته نظر حس می کنند بسیج برای آنان مانع است و به همین دلیل هجمه هایی را وارد می کنند که یکی از علل دشمنی دشمنان ما مقابله با نهضت نرم افزاری علمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در آیین تجلیل از مبتکرین و نخبگان علمی بسیج در استان ایلام ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک معجزه ذهنی است و از امام(ره) قدر دانی می کنیم؛ ایشان در آن زمان این نهاد برخاسته از مردم را می دیدند؛ برخی افراد کوته نظر هم حس می کنند بسیج برای آنان مانع است و به همین دلیل هم هجمه هایی را وارد می کنند؛ از علل دشمنی دشمنان ما مقابله با نهضت نرم افزاری علمی است.

وی افزود: بسیج در فناوری و در صف اول مبارزه با استکبار پیشتاز بوده؛ بسیج یک تفکر و باطن است، تمامی انسان های با صفا در زیر این بیرق جمع شده اند تا در عرصه ها پیشتاز باشد.

 فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام گفت: بسیج می تواند به پهناوری کل دنیا قرار گیرد؛ نسخه بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج است.

سردار شاکرمی ادامه داد: خیلی ها پس از جنگ گفتند که دیگر به بسیج نیازی نیست، اما هرچه جلوتر پیش میرویم عطمت این تفکر هویدا است؛ دشمنان نمی توانند حضور این تفکر را مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از علل دشمنی استکبار مقابله با نهضت نرم افزار علمی کشور است

یکی از علل دشمنی استکبار مقابله با نهضت نرم افزار علمی کشور است