مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24سياسي

گرانی ها از بی تدبیری مسئولان اقتصادی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گرانی های افسار گسیخته ربطی به تحریم ها ندارد، بلکه در سایه بی تدبیری مسئولان اقتصادی کشور و فرصتی طلبی عده ای برای ایجاد نارضایتی عمومی شاهد گرانی ها و افزایش قیمت کالاها هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار ویدئو کنفرانسی با اعضای شورای بسیج مداحان استان با تاکید بر ارج نهادن به مداحان پیشکسوت و توجه به جوانان این حوزه اظهار داشت: این تشکل مردمی باید با توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی بین مداحان در راستای تحقق بخشی به منویات رهبری، آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از انقلاب تقویت کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به وجود 789 شهید مداح و 40 هزار بسیجی مداح در کشور گفت: این ظرفیت بزرگ فرهنگی می تواند در راستای گفتمان انقلاب موج آفرین و خنثی ساز اثرات سوء هجمه های جنگ نرم دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج در هیات های حسینی باید ارتقا یابد، گفت: همانطور که در مواقع حساس این قشر مردمی نشان داده است، میتوان با تفکر بسیج فرهنگ غنی اسلام را در جامعه جاری کرد.

آل هاشم با تاکید بر کادر سازی و نیرو پروری در بسیج مداحان گفت: تربیت کادر تراز انقلاب و ارتقا کمی و کیفی محتوای مداحی ها و همچنین محتوا سازی مجالس اهل بیت عصمت و طهارت باید جزء اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ها از بی تدبیری مسئولان اقتصادی است

گرانی ها از بی تدبیری مسئولان اقتصادی است