مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24سياسي

معرفی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت تا ساعاتی دیگر


مرحله دومِ هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات که از صبح سه شنبه ـ چهارم آذر ماه ـ به صورت الکترونیکی و با حضور 69 نامزد تایید صلاحیت شده، - مرحله دومِ هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات که از صبح سه شنبه ـ چهارم آذر ماه ـ به صورت الکترونیکی و با حضور 69 نامزد تایید صلاحیت شده، آغاز شده است، همچنان در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، مرحله دوم این انتخابات که براساس تبصره 1 ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات برگزار می شود تا ساعت 16 امروز 3 شنبه، 4 آذرماه 99 ادامه دارد.

بنابراین گزارش، تعداد 4044 نفر از مدیران مسئول رسانه ها که صلاحیت شان برای شرکت در انتخابات بر اساس تبصره 4 ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات احراز و نام آن ها در فهرست اعلام شده در سامانه جامع رسانه های کشور قرار دارد، می توانند در انتخاب نماینده خود در هیات نظارت بر مطبوعات سهیم باشند.

نتیجه این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله نخست، بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی و تایید کمیته ناظر، اعلام می شود.

حضور نمایندگان مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پلیس فتا در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات، از جمله تمهیدات امنیتی هجده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت تا ساعاتی دیگر

معرفی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت تا ساعاتی دیگر