مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-24بين الملل

جزییات دیدار نتانیاهو و بن سلمان در عربستان در گفت وگوی سیدافقهی با فارس


تحلیلگر ارشد مسائل غرب آسیا با بیان اینکه نتانیاهو به دنبال تشکیل جبهه ای بر ضد محور مقاومت و ایران است، گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اصرار داد که بتواند از سعودی ها قولی برای عادی سازی رابطه بگیرد تا آن را در داخل خرج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رسانه ها روز دوشنبه، سوم آذر ماه از دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی خبر دادند.

در همین خصوص خبرگزاری رویترز اعلام کرد که نتانیاهو یکشنبه شب به صورت مخفیانه به عربستان سعودی سفر و با بن سلمان دیدار کرده و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و یوسی کوهن رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز در این دیدار حضور داشته اند.

یواف گالانت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه خبر دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در شهر نئوم را تایید کرد.

(اینجا بخوانید) از سوی دیگر نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام سعودی نوشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولی عهد سعودی درباره مسائلی از جمله عادی سازی روابط و ایران صحبت کردند اما به توافقی نرسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار نتانیاهو و بن سلمان در عربستان در گفت وگوی سیدافقهی با فارس

جزییات دیدار نتانیاهو و بن سلمان در عربستان در گفت وگوی سیدافقهی با فارس