مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24دانش

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی، رییس پژوهشگاه نیرو شد


عضو هیأت علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و رییس پژوهشکده هواخورشید دانشگاه فردوسی مشهد به سمت رییس پژوهشگاه نیرو منتصب شد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و رییس پژوهشکده هواخورشید دانشگاه فردوسی مشهد به سمت رییس پژوهشگاه نیرو منتصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فردوسی و براساس حکم دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو، دکتر احد ضابط، عضو هیأت علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و همچنین رییس پژوهشکده هواخورشید دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان رییس جدید پژوهشگاه نیرو منصوب شد.

در حکم وزیر نیرو آمده است: جناب آقای دکتر احد ضابط با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی که در فرآیند فراخوان عمومی برای انتخاب ریاست پژوهشگاه نیرو به تأیید رسیده و به استناد ماده 4 اساسنامه این پژوهشگاه، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رییس پژوهشگاه نیرو منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیگیری و تلاش مؤثر و بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود و همچنین همکاری با معاونت های ستادی، شرکت های مادر تخصصی ذی ربط، دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان، در انجام وظایف و تحقق اهداف پژوهشگاه در چهارچوب برنامه های وزارت نیرو در دولت دوازدهم، با تأکید بر اولویت های عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی، رییس پژوهشگاه نیرو شد

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی، رییس پژوهشگاه نیرو شد