مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-24بين الملل

تروریسم دارویی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رؤیا راعی؛ دشمنی رژیم آمریکا با مردم ایران داستان چند سال اخیر نیست، بلکه قدمتی 70 ساله دارد.

از زمانی که مردم این مرز و بوم تصمیم گرفتند زمام امور یکی از منابع خدادادی- نفت؛ - بانیان تحریم های ایران که از قضا از حزب دموکرات آمریکا هستند، سیاست دوگانه ای در پیش گرفته اند؛ از یک سو درگذشت فلان هنرمند را تسلیت می گویند و از طرف دیگر از واردات داروهای حیاتی جلوگیری می کنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، رؤیا راعی؛ دشمنی رژیم آمریکا با مردم ایران داستان چند سال اخیر نیست، بلکه قدمتی 70 ساله دارد.

از زمانی که مردم این مرز و بوم تصمیم گرفتند زمام امور یکی از منابع خدادادی- نفت؛ طلای سیاه- را به دست بگیرند و آن را ملی کنند، ایالات متحده حتی سر کار بودن نخست وزیری متمایل به این رژیم را هم برنتافت و با کودتا، او را برکنار کرد.

این رویه از فردای انقلاب شکوهمند اسلامی تشدید شد و رژیم آمریکا در طول بیش از 4 دهه گذشته از اعمال هر گونه فشار ممکن به کشورمان دریغ نکرده است؛ با شکست غائله های نیابتی اوایل انقلاب، مستقیما در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران مشارکت کرد و به رغم شکست مجدد از دفاع مقدس ایران اسلامی، به سایر فشارها بویژه تحریم های بسیار شدید اقتصادی روی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم دارویی

تروریسم دارویی