مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-24اقتصادي

مرغ گرانی یک پا دارد!/ اولتیماتوم دادستان به جهاد کشاورزی


دادستان زنجان با بیان اینکه باید مشخص شود آن مقدار نهاده های دامی که بر اساس ارز 4 هزار و 200 تومانی از سوی جهاد کشاورزی به تولید کنندگان داده شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شاید از همان روزی که شخصی، مرغ بریان یک پا را برای نشان دادن ارادت خودش به حضور حاکم شهر برد، دردسر های آدمیزاد با این پرنده هم آغاز شد.

این روزها مرغ گرانی در زنجان فقط یک پا دارد و همین امر باعث شده تا در روز هایی که مردم روزهاست با کرونا دست و پنجه نرم می کنند، چشم از این ماده پروتیینی بپوشند و آن را از سبد غذایی خود حذف کنند.

ماده ای غذایی که اقشار با درآمد پایین آن را جایگزین گوشت قرمز کرده بودند و حالا دیگر قادر به خرید همین هم نیستند و حالا همان هم از سفره اقشار آسیب پذیر پر کشیده است.

در واقع به دلیل عدم برنامه ریزی درست در ماه های قبل و عمل نکردن به وعده ها در خصوص تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای تولیدی، قیمت مرغ افزایش پیدا کرده است.

گویی آرامشی بر قیمت مرغ نیست و تقریبا در هر بازه زمانی تقریبا دو هفته ای، قیمت آن در حدود چند هزار تومان گران می شود.

هر بار تنظیم بازار با تعیین مصوبه ای مرغداری ها را دعوت به همکاری کرده و قیمت مصوبی را اعلام می کند، اما پس از چند روز دوباره همان اتفاقات تکرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ گرانی یک پا دارد!/ اولتیماتوم دادستان به جهاد کشاورزی

مرغ گرانی یک پا دارد!/ اولتیماتوم دادستان به جهاد کشاورزی