مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-24سياسي

چه تدابیری برای مقابله با سیلاب لحاظ شده است؟


مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برنامه ها و تدابیر در نظر گرفته شده برای سیلاب های احتمالی را تشریح کرد.

- مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برنامه ها و تدابیر در نظر گرفته شده برای سیلاب های احتمالی را تشریح کرد.

آقابیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با سیلاب و ساماندهی رودخانه ها، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بعد از سیلاب فروردین سال 1398 دستگاه های ذی ربط اقدامات قابل توجهی را انجام دادند اما در حوزه آب وزارت نیرو برای اینکه موضوع مربوط به مدیریت سیلاب به شکل هوشمندانه تری انجام شود، بیش از 2200 کیلومتر لایه روبی و بازگشایی از اوایل سال 1398 تا کنون صورت گرفته است.

وی افزود: نزدیک به 150 کیلومتر دیواره سازی و ایجاد تاسیسات محافظتی در مکان های آسیب پذیر توسط وزارت نیرو ساماندهی شد، بخش های زیادی رفع تصرف شده و تاسیساتی که مزاحم و یا در بستر جریانی سیلاب بودند آزاد سازی شد و شرایط ایمنی را برای عبور جرریان سیلاب فراهم شده است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه در بخش زیادی از رودخانه های دائمی این موانع برداشته شد و می بایست یک کار بین بخشی صورت می گرفت تا همه تاسیسات و سازه هایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تدابیری برای مقابله با سیلاب لحاظ شده است؟

چه تدابیری برای مقابله با سیلاب لحاظ شده است؟