مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-24دانش

رباتی که آبیاری محصولات را گوشزد می کند


گروهی از محققان دانشگاه یو سی ریورساید و یو سی مرسد رباتی ساخته اند که به کشاورزان یادآوری می کند که چه زمانی محصولات خود را آبیاری کنند.

- گروهی از محققان دانشگاه "یو سی ریورساید" و "یو سی مرسد" رباتی ساخته اند که به کشاورزان یادآوری می کند که چه زمانی محصولات خود را آبیاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، آگاهی از زمان دقیق آبیاری گیاهان برای یک باغبان یا کشاورز معمولی به اندازه کافی چالش برانگیز است.

اما این موضوع برای صنعت کشاورزی یک وظیفه بزرگ است که طی سال های گذشته نیاز به نوآوری و فناوری در آن احساس شده است تا به کشورها کمک کند منابع آب خود را هوشمندانه مدیریت کنند.

اکنون گروهی از محققان دانشگاه یو سی ریورساید (UC Riverside) و یو سی مرسد (UC Merced) کمک هزینه بیش از یک میلیون دلاری را از طریق برنامه ابتکار ملی رباتیک بنیاد ملی علوم از وزارت کشاورزی ایالات متحده برای مقابله با این چالش دریافت کرده اند و نتیجه آن به یک محفظه فشار رباتیک ختم شده است که از برگ ها به طور خودکار نمونه برداری می کند و بلافاصله آنها را آزمایش می کند تا داده های مورد نیاز برای تعیین زمان دقیق نیاز به آبیاری محصول را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباتی که آبیاری محصولات را گوشزد می کند

رباتی که آبیاری محصولات را گوشزد می کند