مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-24فرهنگي

«یادداشت های یک فرشته» تکمیل شد


5 جلد جدید از مجموعه 10 جلدی «یادداشت های یک فرشته» از سوی مؤسسه قدرولایت منتشر شد.

5 جلد دیگر آن قبلا منتشر و توزیع شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، 5 جلد جدید از مجموعه 10 جلدی یادداشت های یک فرشته از سوی مؤسسه قدرولایت منتشر شد.

5 جلد دیگر آن قبلاً منتشر و توزیع شده بود.

این مجموعه بر اساس مأموریت دو فرشته مراقب اعمال انسان، که یکی کارهای خوب و دیگری کارهای ناپسند را یادداشت می کنند، نوشته شده است.

در هر قصه، یک رویداد روایت می شود که دختر خانواده در آن رویداد با انجام یک کار نیک و پسندیده فرشته طلایی که مأمور ثبت کارهای خوب است را خوشحال می کند و در دفتر یادداشتش آن کار خوب را می نویسد و فرشته نقره ای هم که مأمور ثبت کارهای زشت است از اینکه او کار خوب و درست را انتخاب و انجام داده است و دفتر یادداشتش خالی است، خوشحالی می کند.

این مجموعه 5 جلدی با عناوین دفتر سخنگو (جلد 6)، باغ کتاب (جلد 7)، تولدت مبارک (جلد 8)، سوپ بدمزه (جلد 9) و گل درخشان ( جلد 10)  توسط سعیده اصلاحی تألیف شده و جلد 6 آن (دفتر سخنگو) توسط فهیمه حقیقی و جلدهای بعدی توسط راحیل تقی پور طراحی شده اند.

از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به باورپذیر و ملموس کردن حقیقت قرآنی فرشتگان مراقب و مفهوم سازی از کارهای خوب برای سنین پایین و تصویرگری خلاقانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یادداشت های یک فرشته» تکمیل شد

«یادداشت های یک فرشته» تکمیل شد