مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-24پزشكي

سن والدین، عاملی مهم در واکسیناسیون کودکان علیه کرونا


همان طور که محققان برای دستیابی به واکسن های موثر تلاش می کنند، برخی از محققان سوال دیگری را مطرح کردند که آیا والدین فرزندان خود را در برابر کروناویروس جدید واکسینه می کنند یا خیر؟ - ایسنا/خراسان رضوی همان طور که محققان برای دستیابی به واکسن های موثر تلاش می کنند، برخی از محققان سوال دیگری را مطرح کردند که آیا والدین فرزندان خود را در برابر کروناویروس جدید واکسینه می کنند یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز، محققان معتقدند والدین جوان تر بسیار کمتر از دیگر والدین تمایل به دریافت واکسن کووید-19 برای فرزندان و خود دارند.

دکتر متیو دیویس، محقق ارشد این تحقیق از دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن در شیکاگو گفت: تمایل والدین برای واکسیناسیون خود و فرزندانشان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه بسیار حیاتی است.

دیویس ادامه داد: اگر واکسن های کرونا برای استفاده در کودکان تایید شوند، ممکن است طرح واکسیناسیون جوانان برای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا در مدارس و مراقبت های روزانه در سال آینده به صورت سراسری اجرا شود.

نتایج این تحقیق نشان داد، 52 درصد والدین 18 تا 35 ساله احتمالا فرزندان خود را در برابر کووید-19 واکسینه می کنند اما 67 درصد والدین 36 تا 45 ساله تمایلی به واکسیناسیون ندارند و احتمال واکسیناسیون والدین 46 ساله و بالاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن والدین، عاملی مهم در واکسیناسیون کودکان علیه کرونا

سن والدین، عاملی مهم در واکسیناسیون کودکان علیه کرونا