مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-24سياسي

بررسی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا (طرح شهید سلیمانی) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که تاکید این طرح بر پیشگیری و شناسایی مبتلایان در تمام نقاط کشور است.

- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا (طرح شهید سلیمانی) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که تاکید این طرح بر پیشگیری و شناسایی مبتلایان در تمام نقاط کشور است.

زهرا شیخی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه ابعاد طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: شرایط کنونی نشان دهنده این است که سرعت انتشار ویروس کرونا بیشتر از سرعت تصمیم گیری مدیران بوده، حال این که شرط موفقیت و کنترل این ویروس سبقت گرفتن از سرعت انتشار آن است .

شیخی ادامه داد: تاکنون برای مقابله با کرونا درمان اولویت بوده و کار از بیمارستان ها شروع شده؛ قرار است در طرح مشترک بین بسیج و وزارت بهداشت از بهداشت و پیشگیری استفاده شده و نظام شبکه ای فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت

بررسی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت