مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-24حوادث

اختصاص هزینه مراسم چهلم والدین به آزادی زندانیان در یزد


نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ 130 میلیون ریال، هزینه مراسم چهلم پدر و مادر خویش را که هر دو به علت بیماری کرونا دار فانی را وداع گفته بودند به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

- ایسنا/یزد نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ 130 میلیون ریال، هزینه مراسم چهلم پدر و مادر خویش را که هر دو به علت بیماری کرونا دار فانی را وداع گفته بودند به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار یزدی در این خصوص گفت: متاسفانه چهل روز پیش، پدر و مادر خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست دادم و با مشورت با اعضاء خانواده و با توجه به شرایط کنونی جامعه و برای صیانت از جان همشهریان و دیگر اعضا خانواده، تصمیم بر این شد تا هزینه این مراسم را صرف امور خیریه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، وی هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح پدر و مادر خویش بیان کرد و گفت: بسیاری از مردم این ویروس را دست کم گرفته و متاسفانه به طور جدی به آن نگاه نمی کنند اما تنها طی دو روز، دو عزیز را به دلیل ابتلا به همین ویروس منحوس از دست دادیم لذا از تمام مردم می خواهیم که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا جان خود و عزیزانشان را در برابر این بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزینه مراسم چهلم والدین به آزادی زندانیان در یزد

اختصاص هزینه مراسم چهلم والدین به آزادی زندانیان در یزد