مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-24سياسي

نماینده کلیمیان در مجلس: امیدواریم سرزمین فلسطین از دست ظالمان صهیونیست آزاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نشست اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین مسئله فلسطین، - سامه یح در پایان گفت: امیدوار هستیم که سرزمین مظلومان از جمله فلسطین از دست ظالمان و کفار نجات پیدا کند و جهان پر از صلح و نشاط شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نشست اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین مسئله فلسطین، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در همان ابتدا مسئله یهود و صهیونیست را جدا کردند، زیرا معتقد بودند صهیونیست جزو دین ابراهیمی یهود نیست و باید این مورد در جهان گسترش یابد که صهیونیست نماینده یهودیان نیست.

وی با بیان اینکه پس باید در یابیم که مسئله فلسطین مخصوص اسلام و مسلمانان نیست بلکه یک مسئله جهانی است، ادامه داد: هر عملی که بخواهد نقض حقوق بشر را همراه داشته باشد قطعا محکوم است از این حرکت صهیونیست ها در جهان نه تنها توسط مسلمانان محکوم شده است بلکه از سمت ادیان مختلف ازجمله هندوها، مسیحیان و.

محکوم شده است.

نماینده کلیمیان مجلس با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) (هرآنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند)، گفت: جامعه کلیمیان ایران حدود 2500 سال است که طبق این جمله پیش میرود یعنی آنچه که برای خودمان نمی پسندیم برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان در مجلس: امیدواریم سرزمین فلسطین از دست ظالمان صهیونیست آزاد شود

نماینده کلیمیان در مجلس: امیدواریم سرزمین فلسطین از دست ظالمان صهیونیست آزاد شود