مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-24سياسي

ولایت مهم ترین تدبیر امام حسن عسکری(ع) برای عصر غیبت


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مهم ترین تدبیر، رسالت و دغدغه امام حسن عسکری (ع) در طول حیات بابرکتشان مسئله ولایت بود و عامل اصلی تداوم آن در جوامع اسلامی است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مهم ترین تدبیر، رسالت و دغدغه امام حسن عسکری (ع) در طول حیات بابرکتشان مسئله ولایت بود و عامل اصلی تداوم آن در جوامع اسلامی است.

ناصر شکریان امیری با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به اهمیت مسئله ولایت در سیره و زندگانی اهل بیت (ع) در طول عمر با برکتشان، اظهارکرد: ولایت مهم ترین دغدغه و تدبیر امام حسن عسکری (ع) در دوران بسیار سخت،حساس و پیچیده ایشان بود و با توجه به اینکه از غیبت امام عصر (عج) خبر داشتند و شرایط برای امامت مصلح جهانی حضرت مهدی موعود (عج) بسیار خطرناک بود اما تدابیر امام حسن عسکری موجب شد مسئله ولایت در جوامع اسلامی تداوم پیدا کند .

وی در ادامه با اشاره به مهم ترین تدبیر امام حسن عسکری (ع) در مخفی نگه داشتن مسئله غیبت حضرت مهدی موعود (عج) و چاره اندیشی های مدبرانه امام (ع) در طول حیات با برکتشان، افزود: با وجود فشارها و اقدامات بی وقفه عباسیان علیه امام حسن عسکری (ع) و یاران آن حضرت ایشان در تربیت شاگردان برای تقویت مبانی اسلام و جریان های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مهم ترین تدبیر امام حسن عسکری(ع) برای عصر غیبت

ولایت مهم ترین تدبیر امام حسن عسکری(ع) برای عصر غیبت