مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-24اقتصادي

فروش ویژه انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی با قیمت مناسب


احتمالا نام پارکت لمینت را بارها و بارها شنیده­ اید اما شاید شما هم مانند بسیاری از خوانندگان این مطلب، به دنبال آشنایی بیشتر با این کفپوش فوق العاده هستید.

- احتمالا نام پارکت لمینت را بارها و بارها شنیده­ اید اما شاید شما هم مانند بسیاری از خوانندگان این مطلب، به دنبال آشنایی بیشتر با این کفپوش فوق العاده هستید.

بنابراین دیجی پالیزی سعی دارد تا ضمن آشنایی هرچه بهتر و کامل تر شما با پارکت لمینت، ارزان ترین قیمت و بیشترین خدمات را در فروش این محصول ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام دیجی پالیزی، اولین و مهم ترین چیزی که لازم است بدانید فرق میان پارکت و لمینت است.

این دو محصول در ظاهر شباهت فراوانی دارند و به سختی تشخیص داده می شوند همچنین به دلیل کاربرد مشابه ای که دارند (استفاده به عنوان پوشش کف) معمولا در عبارت پارکت لمینت بیان می شوند.

من باب تفاوت میان پارکت و لمینت عارضیم که پارکت از جنس چوب طبیعی است و به آن پارکت چوبی نیز می گویند.

لمینت که در بازار آن را به پارکت لمینت می شناسند نوعی از نسل جدید کفپوش هاست که به طور مستقیم از چوب تهیه نمی شود هرچند در لایه بیرونی طرح و نگاری از چوب دارد.

لمینت در نظر علاقمندان دکوراسیون داخلی جایگاه بهتری نسبت به پارکت دارد و دلیل این محبوبیت نیز نصب آسان تر، قیمت پایین تر، مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ویژه انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

فروش ویژه انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی با قیمت مناسب