مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-24اقتصادي

رونق صنعت آب و فاضلاب با کمک بورس/ بودجه دولت برای تکمیل 20 درصد طرح ها کافی است


در شرایطی که بودجه دولتی در نظر گرفته شده برای تامین مالی طرح های آب رسانی کشور برای تکمیل تنها 21 درصد از از این پروژه ها کافی است، بازار بورس می تواند ابزارهای تامین مالی جدید در اختیار متولیان آبفای کشور قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پروژه های نیمه تمام یکی از اساسی ترین معضلات موجود در توسعه زیرساخت های کشور تلقی شده و همواره یکی از نقاط نامطلوب عملکرد شرکت های دولتی به حساب می آید.

بر مبنای بررسی های علمی انجام شده، در شرایط کنونی 57 هزار 357 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که بیش از 70 درصد از آن ها پیشرفتی کمتر از 20 درصد را تجربه می کنند.

مطابق بررسی های انجام شده توسط سند توسعه مشارکت، از 57 هزار 357 پروژه نیمه تمام کشور، 3631 طرح و پروژه برای واگذاری شناسایی شده­ اند که تکمیل آن ها به اعتباری معادل 950 هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

*بودجه دولت، تنها برای تکمیل 20 درصد طرح های آب رسانی کافی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یکی از حوزه های زیرساختی کشور که سهم عمده ای از پروژه های نیمه تمام کشور دارد، حوزه آب و فاضلاب کشور است.

در همین راستا، حمیدرضا کشفی، معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در تشریح وضعیت پروژه های نیمه تمام صنعت آبفا گفت: از تعداد 119 پروژه آبرسانی کشور که در پیوست بودجه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صنعت آب و فاضلاب با کمک بورس/ بودجه دولت برای تکمیل 20 درصد طرح ها کافی است

رونق صنعت آب و فاضلاب با کمک بورس/ بودجه دولت برای تکمیل 20 درصد طرح ها کافی است